Akcja charytatywna „Zbieramy na rzecz podopiecznych stowarzyszenia” zakończona

Przyjemność dawania pamięta się dłużej niż przyjemność brania / Nicolas de Chamfort

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do pomocy i dzielenia się z potrzebującymi. W dniach 10-16.12.2020r. została przeprowadzona przedświąteczna zbiórka żywności dla podopiecznych Stowarzyszenia na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Pod Skrzydłami” w Sokółce.

Klienci sklepów Jaskółka, TOP Market, Gama zostawiając w oznakowanych wózkach zakupowych  głównie artykuły spożywcze udowodnili, że mają ogromne serca, że potrafią się dzielić, że są gotowi do niesienia pomocy tym, którzy jej potrzebują. Sprawili, że podopieczni stowarzyszenia będą mogli spędzić święta w dobrej i spokojnej atmosferze, nie martwiąc się o podstawowe rzeczy.

Dzięki ofiarności klientów udało się zebrać pokaźną ilość różnorodnych artykułów spożywczych, przez co zostało udzielone wsparcie 31. podopiecznym stowarzyszenia w postaci paczek żywnościowych. Szacowana wartość paczki to około 95 zł.

Serdecznie dziękujemy Panu Piotrowi Rećko – Staroście Sokólskiemu, Panu Zbigniewowi Ganzke –  Prezesowi sieci sklepów „Jaskółka” Sp. z o. o., Panu Krzysztofowi Baranowskiemu właścicielowi spółki TOP MARKET i kierownikom sklepów za umożliwienie przeprowadzenia zbiórki. Z całego serca dziękujemy wszystkim darczyńcom, pamiętajmy „dobro powraca”.

Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Pod Skrzydłami”

 

 

 

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top