Kto nie był, niech żałuje !!!

Adaś ma 10 lat i bardzo potrzebuje naszej pomocy. Powiat Sokólski wsparł go w walce o zdrowie.

– Marzę o tym, by w przyszłości stał się chociaż trochę samodzielny. I żeby zaczął mówić- mówi Paulina Zielenkiewicz, mama chłopca.

W niedzielne popołudnie, na placu przed Kinem Sokół w Sokółce mieszkańcy otwierali swoje serca i portfele. Wszystko za sprawą Adasia Kozłowskiego. Chłopczyk potrzebuje wsparcia w finansowaniu rehabilitacji.

Od urodzenia cierpi na zespół Pheln-McDermid, który objawia się opóźnieniem psycho-ruchowym, wiotkością mięśni, nie rozmawia, nie komunikuje się. Rehabilitacja przede wszystkim ułatwi mu codzienne funkcjonowanie. Ona już trwa, w zakresie, jaki umożliwiają to środki jego najbliższych. Widać też postępy. Chłopczyk uwielbia basen, nauczył się pływać. Ale to wszystko, to ciągle za mało. Wsparcie terapeutyczne jest mu potrzebne w większym zakresie.

W trakcie pikniku na rzecz Adasia można było między innymi spróbować ciast, potraw regionalnych i kiełbasek z grilla. Uczestnikom wydarzenia czas umilał występ zespołu „Golden Hit”. Z kolei na najmłodszych czekał dmuchaniec i przejażdżki na mini kładzie. Na hojnych gości czekały także licytacje z fajnymi gadżetami, w tym wartościowe publikacje książkowe Powiatu Sokólskiego.

Wydarzenie objął patronatem honorowym, Piotr Rećko Starosta Sokólski.

👉Adasia można wspierać także: https://www.facebook.com/groups/3665088993615741/👈

Sylwia Matuk

Fot. Piotr Białomyzy

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top