Reja24

WAŻNE !
NIE ZAPOMNIJ DOPEŁNIĆ OBOWIĄZKU REJESTRACYJNEGO
Przypominamy że, właściciele jednostek pływających służących do amatorskiego połowu ryb, zarejestrowane do 01 stycznia 2000 roku (na starych przepisach) mają obowiązek ponownej rejestracji z wykorzystaniem Systemu REJA24 ( https://interesant.reja24.gov.pl/login) lub tradycyjnie, złożyć wniosek w wersji papierowej, do dnia 31 lipca 2021 roku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 kwietnia 2018r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 1500).
Natomiast właściciele jednostek pływających, które nie podlegały obowiązkowi rejestracji przed 1 sierpnia 2020 roku, tj. przed wejściem w życie nowych przepisów, mają obowiązek ich rejestracji do 31 grudnia 2021roku.    
                                                  

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top