Droga powiatowa Krynki – Kruszyniany zostanie wyremontowana.

Drogi powiatowe w gminie Krynki, które zostały zniszczone wskutek kryzysu na granicy przejdą gruntowny remont. Gmina Krynki, która jest partnerem porozumienia zawartego z Powiatem Sokólskim ogłosiła przetarg na realizację inwestycji.

Termin składania ofert przypada na 23 sierpnia 2024 r., godz. 10:00.

Zamówienie składa się z dwóch części.

Pierwsza dotyczy remontu drogi powiatowej 1282B na odcinku od Krynek do końca Kruszynian oraz ul. Bema w Krynkach.  

Szczegółowy zakres robót obejmuje:

  • roboty przygotowawcze, w tym: roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzaków karczowanie pni drzew, zdjęcie warstwy humusu, usunięcie kamieni i bloków skalnych, rozbiórka istniejących elementów dróg, ogrodzeń i przepustów,
  • roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów i nasypów,
  • odwodnienie korpusu drogowego, w tym: wykonanie przepustów wraz z montażem prefabrykowanych ścianek czołowych lub obrukowaniem wlotu i wylotu przepustu, regulacja pionowa studzienek wodociągowych,
  • podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy mrozoodpornej, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego oraz łamanego stabilizowanego mechanicznie,
  • nawierzchnie, w tym: wykonanie nawierzchni z koski kamiennej i nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza i warstwa ścieralna),
  • roboty wykończeniowe, w tym: umocnienie skarp brukowcem, wykonanie przepustów pod zjazdami wraz z montażem prefabrykowanych ścianek czołowych,
  • oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: oznakowanie poziome i pionowe,
  • elementy ulic i dróg, w tym: ustawienie krawężników betonowych i kamiennych, wykonanie nawierzchni poboczy (chodnik), zjazdów i przystanków autobusowych z kostki brukowej betonowej 8cm, ustawienie obrzeży betonowych,
  • inne roboty, w tym: wykonanie nawierzchni żwirowej na zjazdach.

 Druga część polega na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-zamówienia.

Dokumentacja prowadzonego postępowania znajduje się pod linkiem:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a55e7a6d-7f87-4f08-ae52-d7ca908c6714

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top