Mamy to! S19 pobiegnie przez Sokółkę
Wreszcie doczekaliśmy się decyzji w sprawie przebiegu s19 przez nasz powiat. Po latach walki Starosty, wariant trasy po starodrożu, czyli […]
Wreszcie doczekaliśmy się decyzji w sprawie przebiegu s19 przez nasz powiat. Po latach walki Starosty, wariant trasy po starodrożu, czyli […]
Powiat Sokólski pozyskał ze środków MEiN 78 282,00 zł na przedsięwzięcie pn. „Poznaj Polskę”.
Nasz powiat po raz kolejny znalazł się wśród czołowych liderów w pozyskiwaniu środków inwestycyjnych w skali kraju. To sukces Starostwa
Karta zgłoszenia 2021 (załącznik nr 1 do Regulaminu Konkursu) Regulamin Konkursu 2022
– Oprócz farmakologii leczenia raka, potrzebne jest leczenie naszego umysłu, sposobu myślenia, sposobu dalszego funkcjonowania. Z tego właśnie zrodził się
– W taki dzień, jak dziś, kiedy wspólnie się modlimy, uświadamiamy sobie, iż w pogoni za codziennością dnia powszedniego, musimy
– Całe moje dzieciństwo było w symbiozie z koniem. Wypasałam je na pastwisku, poiłam, czesałam. Konia prowadziłam za uzdę, gdy ojciec
Drodzy Seniorzy, Serdecznie zapraszamy Was i zespoły artystyczne seniorów oraz solistów, którzy chcą zaśpiewać na chwałę Matki Bożej Różanostockiej 9
Odbiór techniczny drogi powiatowej nr 1266B na terenie Gminy Sokółka, w powiecie sokólskim na odcinku stał się faktem. Chodzi o
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.