Umów wizytę w urzędzie skarbowym- usługa podlaskiej KAS będzie dostępna w całym kraju!
Od 26 października 2020r. kolejne województwa wdrażają usługę opracowaną przez Izbę Administracji Skarbowej w Białymstoku. Usługa ” Umów wizytę w […]
Od 26 października 2020r. kolejne województwa wdrażają usługę opracowaną przez Izbę Administracji Skarbowej w Białymstoku. Usługa ” Umów wizytę w […]
info_BONY_powiat_03_10_0
Dzisiaj Starosta Sokólski wraz z Wicestarostą Jerzym Białomyzym, Dyrektorem Wydziału Ochrony Środowiska i Architektury w Starostwie Powiatowym w Sokółce –
Blok, który straszył, jest teraz najładniejszym blokiem w Sokółce – tak uważają również sami wykonawcy. “Szanowni Państwo dzisiaj oddajemy do
We wrześniu informowaliśmy Państwa o rozstrzygnięciu konkursu „Mój ogród – przyjazny i tradycyjny”, które odbyło się w siedzibie Parku Krajobrazowego
Powiat Sokólski reprezentowany przez Starostę Sokólskiego Piotra Rećko, Wicestarostę Jerzego Białomyzego oraz Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Dąbrowie Białostockiej Iwonę Iwańczuk
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.