Posiedzenie Zarządu Powiatu Sokólskiego
Ostatnie posiedzenie Zarządu Powiatu Sokólskiego w dniu 12 października 2020r. odbyło się w trybie zdalnym, za pomocą środków komunikowania się […]
Ostatnie posiedzenie Zarządu Powiatu Sokólskiego w dniu 12 października 2020r. odbyło się w trybie zdalnym, za pomocą środków komunikowania się […]
Informujemy, że korespondencja do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce, dostarczana jest: w wersji papierowej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy
#PomacajSie to fotokampania, którą od lipca 2019 r. prowadzi Fundacja „Kochasz Dopilnuj” we współpracy z MOOi Studio. Ponad 55 kobiet
Starosta Powiatu Sokólskiego Piotr Rećko informuje W celu zapewnienia dostępności do badań w kierunku SARS-CoV-2 Podlaski Oddział Wojewódzki NFZ uruchomił
Zawody rozegrane zostały w dniu 8 października 2020 roku w Sokółce w godz. od 9.00 do 12.00 na sztucznym boisku
Zarządzenie Nr 89/2020 Starosty Sokólskiego z dnia 12 października 2020r. w sprawie ustalenia procedury obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w
WAŻNE! Sprawy urzędowe prosimy załatwiać drogą telefoniczną, korespondencyjną bądź elektroniczną. Biuro podawcze jest nieczynne do odwołania. Interesanci mogą składać/pobierać dokumenty
Dziś na stadionie OSiR w Sokółce trwają zawody piłkarskie. Są to Mistrzostwa Powiatu Sokólskiego w piłce nożnej chłopców w kat.
Informujemy, że skorzystanie z Nieodpłatnej Pomocy Prawnej NPP w Sokółce 9.X jest możliwe w godz. 10.30 do 15.30.
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.