„Kraina Czterech Kultur” w Sidrze
Spotkanie zaplanowane w ramach drugiej tury konsultacji społecznych przy opracowywaniu Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR) było skierowane do przedstawicieli samorządów, organizacji […]
Spotkanie zaplanowane w ramach drugiej tury konsultacji społecznych przy opracowywaniu Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR) było skierowane do przedstawicieli samorządów, organizacji […]
16 października 2022 r. na terenie miasta Sokółka, zostaną przeprowadzone V Warsztaty Ratownicze jednostek ochrony przeciwpożarowej powiatu sokólskiego. Celem przedsięwzięcia
Za nami kolejne spotkanie informacyjno-warsztatowe zaplanowane w ramach drugiej tury konsultacji społecznych. – Zdanie mieszkańców jest dla nas bardzo ważne.
– Serdecznie witamy Waszą Ekscelencję na naszej gościnnej ziemi sokólskiej. Jesteśmy wdzięczni, że ksiądz arcybiskup zaszczycił nas swoją wizytą. Dziękujemy
W ramach pierwszej tury konsultacji społecznych, dzięki spotkaniom z mieszkańcami, ankietom i naradom udało się dokonać wstępnej analizy SWOT i
PCK uczestniczy w nowych działaniach na rzecz uchodźców z Ukrainy. Tym razem będzie to wsparcie w obszarze zdrowia. PCK dołączyło
Posiedzenie Zarządu Powiatu Sokólskiego odbyło się 21 września 2022 roku, częściowo w trybie zdalnym. Zarząd przygotował projekty uchwał Rady Powiatu
W tym roku przypada 102. rocznica Bitwy Niemeńskiej, decydującej potyczki wojny polsko-bolszewickiej. W piątek w cerkwi pw. Podwyższenia Krzyża Pańskiego
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.