„Bądź gotowy – poradnik na czas kryzysu i wojny”

Rządowe Centrum Bezpieczeństwa od wielu lat przygotowuje poradniki bezpiecznych zachowań, infografiki, animacje i filmy. Materiały są następnie rozpowszechnianie przez media społecznościowe i stanowią ilustrację do publikowanych ostrzeżeń. Ostatnim z nich, jest opublikowany dwa dni temu poradnik  „Bądź gotowy – poradnik na czas kryzysu i wojny”.

Na 34 stronach i dwóch częściach wyjaśniono jak radzić sobie w obliczu zbliżającego się zagrożenia i zadbać o siebie i swoich najbliższych. „Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach zagrożenia jest  niezwykle istotnym elementem budowania odpornego społeczeństwa, a to przekłada się bezpośrednio na odporność państwa” – czytamy na stronie RCB.

Pierwsza część poradnika przedstawia informacje niezbędne do przygotowania się na zagrożenie, druga z kolei zawiera praktyczne wskazówki działania w czasie kryzysu.

Poradnik w formie pdf, można znaleźć na stronie internetowej:

https://www.gov.pl/web/rcb/badz-gotowy–poradnik-na-czas-kryzysu-i-wojny

Przygotowany jest również materiał wideo.

opr. Sylwia Matuk

na podstawie informacji zamieszczonych na stronie Rządowego Centrum Bezpieczeństwa

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top