” Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Już od teraz możecie korzystać z nowiutkiego punktu obsługi rowerowej na Osiedlu Zielonym. Do dyspozycji miłośników dwóch kółek jest stojak na jednoślady, ławka fotowoltaiczna, a nawet samoobsługowa stacja naprawy rowerów. A zmęczeni po wycieczce odpoczniecie w zacisznej, w pełni wyposażonej altanie.

Właśnie zakończył się projekt pod nazwą „Budowa punktu obsługi rowerowej w Powiecie Sokólskim”. W ramach otrzymanego dofinansowania zostały zakupione gabiony, stojak na rowery, tablica informacyjna, ławka fotowoltaiczna, kosz na śmieci oraz samoobsługowa stacji naprawy rowerów. Zbudowano też punkt czerpania wody, trzy altany oraz trzy komplety ich wyposażenia, w których skład wchodzą stoły i krzesła.

Działania mają na celu poszerzenie oferty turystycznej Powiatu Sokólskiego i posłużą zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnej.

Punkt obsługi rowerowej znajduje się przy Os. Zielone 1A w Sokółce.

Projekt pod nazwą „Budowa punktu obsługi rowerowej w Powiecie Sokólskim” został zrealizowany w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Projekt jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Inwestycja wyniosła 110 015 zł, a wsparcie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 70 000 zł.

Kamila Białomyzy

Fot. Jarosław Stasiulewicz

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top