Informujemy, że korespondencja do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce, dostarczana jest:
- w wersji papierowej na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce, marsz. Józefa Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka lub
- w wersji elektronicznej na adres: sokolka@sokolka-powiat.pl lub
- osobiście w wyznaczonym do tego miejscu w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce, tj. w punkcie znajdującym się na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce.
Klienci, którzy osobiście stawią się do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce zobowiązani są złożyć wymagane dokumenty wraz z adresem do korespondencji i innymi danymi kontaktowymi (numer telefonu, email), w strefie interesanta, znajdującym się na parterze budynku starostwa.
Dokumentacja będzie możliwa do odbioru w strefie interesanta na parterze starostwa, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym prowadzącym sprawę, ewentualnie wysłana pocztą na adres wskazany we wniosku zgodnie z wcześniejszym ustaleniem. W czasie wizyty obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcja rąk.