Pusty bak im nie grozi

– Przekazaliśmy na własność Komendy Powiatowej Straży w Sokółce, 1 923,01 litra oleju napędowego do pojazdów, będących na wyposażeniu placówki. Posłuży on w głównej mierze zadaniom związanym z kryzysem migracyjnym i obronie naszych polskich granic – wyjaśnił Piotr Rećko, Starosta Sokólski.

W Starostwie Powiatowym w Sokółce podpisano właśnie umowę na nieodpłatne przekazanie przez Powiat Sokólski oleju napędowego do pojazdów ratowniczo-gaśniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sokółce.

Stronami umowy był Powiat Sokólski reprezentowany przez Piotra Rećko, Starostę Sokólskiego i Jerzego Białomyzego, Wicestarostę oraz Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sokółce, reprezentowana przez st. bryg. mgr inż. Dariusza Wojteckiego, Komendanta PPSP w Sokółce.

– Obecnie tych działań na granicy Rzeczpospolitej Polskiej jest trochę mniej. Działania te zmniejszyły się z uwagi na panujące warunki atmosferyczne, przez co jest mniejsza fala migracji. Mamy za to bardzo dużo zdarzeń pożarowych, takich jak: sadza w kominach czy uwalniający się tlenek węgla – mówił Dariusz Wojtecki, Komendant PPSP w Sokółce.

Wartość księgowa przekazanego oleju napędowego opiewa na kwotę 14 999,97.

Sylwia Matuk

Fot. Mateusz Matyszczyk

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top