Wojskowe Centrum Rekrutacji

Zastanawiasz się nad wyborem swojej drogi zawodowej? Myślisz poważnie o tym, aby związać się z mundurem żołnierza Wojska Polskiego?

Wojskowe Centrum Rekrutacji odbędzie się w dniach: 06-07.12.2021 r.

Pamiętaj, że masz możliwość wyboru różnych ochotniczych form służby wojskowej.

Służba przygotowawcza jest najkrótszą drogą do służby zawodowej. Trwa 28 dni w wybranej jednostce wojskowej na terenie kraju. Przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które nie pełniły wcześniej służby wojskowej i nie złożyły przysięgi wojskowej.

Terytorialna służba wojskowa – przeznaczona dla osób, które nie chcą rezygnować z dotychczasowej aktywności i zatrudnienia. Pełniąc ten rodzaj służby można pogodzić służbę Ojczyźnie z życiem prywatnym i zawodowym.

JEŻELI CHCESZ ZOSTAĆ ŻOŁNIERZEM, MUSISZ:

  • być pełnoletni,
  • mieć polskie obywatelstwo,
  • być niekaranym za przestępstwo umyślne,
  • mieć dobry stan zdrowia.

Zrób pierwszy krok à zarejestruj się na Portalu Rekrutacyjnym www.zostanzolnierzem.pl i wypełnij swoje dane. Przedstawiciel Wojskowej Komendy Uzupełnień skontaktuje się z Tobą i umówi do Wojskowego Centrum Rekrutacji.

Przyjdź do Wojskowej Komendy Uzupełnień w Białymstoku i porozmawiaj z żołnierzami Wojska Polskiego !

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
Portal Rekrutacyjny: 261 398 251
Służba przygotowawcza: 261 398 253
Terytorialna służba wojskowa: 261 398 252

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top