Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zstępczej w okresie epidemii COVID- 19

W ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zstępczej w okresie epidemii COVID- 19” zgodnie z Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020-Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonym w środowisku lokalnym, PI 9iv:Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości sług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym powiat sokólski otrzymał środki w wysokości 205.585,00 zł. W ramach dofinansowania zakupiono sprzęt komputerowy tj. 64 sztuki laptopów z oprogramowaniem, oraz sprzęt audiowizualny tj. 64 sztuk słuchawek z mikrofonem na łączną kwotę 196.243,31 zł. przeznaczony dla rodzin zastępczych funkcjonujących na terenie powiatu sokólskiego oraz dla Rodzinnego Domu Dziecka w Nierośnie  Zakupiono również środki ochrony indywidualnej tj. maseczki, rękawiczki i środki dezynfekcyjne na kwotę 9.341.69 zł.

W okresie od  dnia 10 września 2020 do dnia 30 września Starosta Sokólski- Piotr Rećko wraz z Wicestarostą Jerzym Białomyzym oraz Członkami Zarządu Powiatu Sokólskiego przekazali łącznie 58 sztuk sprzętu komputerowego oraz środki ochrony indywidualnej.

tekst: PCPR w Sokółce
zdjęcia: Wydział Promocji

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top