Szansa dla lokalnych inicjatyw – ruszyły zapisy do akcji Masz Głos.

Do 14 lutego 2025 trwają zapisy do ogólnopolskiej akcji Masz Głos Fundacji Batorego.

W wydarzeniu mogą wziąć udział nieformalne grupy mieszkańców i organizacje społeczne, zwłaszcza pochodzące z małych miejscowości i na początku swojej działalności, które w ciągu tego roku chcą zrobić coś dobrego dla swojej społeczności lokalnej.

Akcja Masz Głos pomaga zrealizować ciekawe i potrzebne społecznościom

działania we współpracy z władzami samorządowymi i mieszkańcami.

Celem akcji jest budowanie wśród mieszkańców i władz lokalnych wspólnej odpowiedzialności za swoją gminę.

Edycja 2025 trwa 9 miesięcy i rozpoczyna się 1 marca, a kończy 30 listopada. Uczestnicy realizują plan działania ustalony indywidualnie z koordynatorem regionalnym akcji Masz Głos podczas spotkań wojewódzkich (marzec 2025).  

Jak zostać uczestnikiem?

Aby dołączyć do grona uczestników tegorocznej edycji akcji Masz Głos, należy do 14 lutego wypełnić formularz zgłoszeniowy.

W drugim etapie odbywa się rozmowa telefoniczna z koordynatorem.

Liczba miejsc jest ograniczona. O wynikach rekrutacji zgłaszający się zostaną

poinformowani do 25 lutego przez stronę internetową akcji Masz Głos.

Grupy z całej Polski zainteresowane działaniem lokalnym, które zgłoszą się do akcji Masz Głos i zostaną przyjęte, mogą liczyć na bezpłatne wsparcie przez cały okres trwania edycji.

Wsparcie obejmuje:

• stałą współpracę

i doradztwo ze strony doświadczonego koordynatora, pracującego na danym terenie,

• pomoc prawną,

• wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami z całej Polski,

• udział w bezpłatnych szkoleniach online i stacjonarnych oraz jednym ogólnopolskim

zlocie, który odbędzie się w czerwcu pod Warszawą,

• możliwość otrzymania mikrograntu na działania (600 zł),

• konsultacje przy działaniach promocyjnych i komunikacyjnych,

• szansę na nagrodę Super Samorząd i Super Głos, których wręczenie kończy edycję.

Zasady udziału dla uczestników programu są opisane w regulaminie akcji Masz Głos.

Zapisz się do akcji Masz Głos!

opr. Krzysztof Promiński

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top