Dofinansowanie na Rozwój Czytelnictwa w Powiecie Sokólskim.

Referat Oświaty z radością informuje, że Powiat Sokólski otrzymał dofinansowanie w wysokości 24 000,00 zł w ramach Priorytetu 3 „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025”. Program ten ma na celu wspieranie organów prowadzących szkoły w rozwijaniu zainteresowań dzieci i młodzieży poprzez promowanie i wspieranie rozwoju czytelnictwa.

Środki te zostaną przeznaczone na wsparcie dwóch szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski:

  • Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Sokółce w Zespole Szkół w Sokółce: 12 000,00 zł.
  • Technikum Nr 2 w Sokółce w Zespole Szkół Rolniczych im. mjr H. Dobrzańskiego-Hubala w Sokółce: 12 000,00 zł.

W ramach programu, biblioteki szkolne zostaną wzbogacone o nowe książki zarówno w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej. Wśród nowych zasobów znajdą się:

  • Lektury szkolne
  • Nowości wydawnicze
  • Pozycje z zakresu najnowszej historii Polski XX wieku

Dofinansowanie w ramach „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0” stanowi istotne wsparcie dla edukacji w Powiecie Sokólskim. Dzięki nowym książkom i ulepszonym bibliotekom, uczniowie będą mieli lepsze warunki do rozwijania swoich zainteresowań i poszerzania wiedzy. To inwestycja w przyszłość młodych ludzi oraz całej społeczności lokalnej.

Całkowita wartość projektu wynosi 30 000,00 zł.

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top