Przebudowany odcinek drogi w Suchyniczach oficjalnie odebrany

W poprzednim tygodniu w Suchyniczach odbył się odbiór techniczny przebudowanego odcinka drogi powiatowej 1269B, inwestycji, na którą mieszkańcy czekali od wielu lat. Choć modernizowany fragment liczy niespełna kilometr, jego znaczenie dla codziennego życia lokalnej społeczności jest ogromne.

Wykonawcą prac było Powiatowe Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane w Sokółce, które zrealizowało przebudowę z najwyższą starannością. Wartość inwestycji przekroczyła 1,9 mln zł, z czego aż 1 892 390,01 zł pochodziło z programu Polski Ład. Dzięki temu wsparciu powiat mógł przeprowadzić kompleksową modernizację, obejmującą nie tylko nową nawierzchnię, lecz także prace poprawiające bezpieczeństwo i komfort użytkowników drogi.

Podczas odbioru starosta sokólski Piotr Rećko podkreślał, że realizacja tego zadania była jednym z najważniejszych zobowiązań wobec mieszkańców.

– Inwestycja w Suchyniczach jest niezwykle ważna. Obiecaliśmy jej wykonanie mieszkańcom i dotrzymaliśmy słowa. Byliśmy także zobowiązani wobec jeszcze jednej osoby – senatora Mariusza Gromki, który bardzo mocno zabiegał o tę inwestycję i pilnował, by droga została wykonana w pełnym zakresie – zaznaczył starosta.

Modernizacja odcinka w Suchyniczach jest kolejnym dowodem na to, jak duże znaczenie dla lokalnych społeczności mają inwestycje drogowe, które często – mimo niewielkiej długości – odmieniają jakość życia mieszkańców na długie lata.

Sylwia Matuk, fot. Jarosław Stasiulewicz

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top