„POROZMAWIAJMY O BEZPIECZEŃSTWIE – MOŻESZ MIEĆ NA NIE WPŁYW”
– Debata ma służyć poprawie bezpieczeństwa mieszkańców. Pozwala ona także na wymianę informacji pomiędzy Policją, a mieszkańcami o istniejących zagrożeniach, dzięki […]
– Debata ma służyć poprawie bezpieczeństwa mieszkańców. Pozwala ona także na wymianę informacji pomiędzy Policją, a mieszkańcami o istniejących zagrożeniach, dzięki […]
– Już sam tytuł „Wierszyki ćwiczące języki” wskazuje, że konkurs będzie ogromnym wyzwaniem. W imieniu Piotra Rećko, Starosty Sokólskiego, serdecznie
Właśnie dobiegło końca posiedzenie zarządu związków powiatowo-gminnych, których członkiem jest Powiat Sokólski.W trakcie spotkania omówiono kwestie związane z otrzymanym dofinansowaniem
Podsumowano właśnie projekt „Perły Podlasia drogą do integracji”, w której uczestniczyła młodzież z sokólskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego i
Często pozostają w cieniu, wykonują pracę, której na pierwszy rzut oka zwykle nie widać, ale dziś jest niezbędna w funkcjonowaniu firm i instytucji.
– Już w słowach ślubowania funkcjonariusza Straży Granicznej jest zdanie “będzie bronił nienaruszalności granicy Rzeczpospolitej Polskiej, nawet z narażeniem życia”.
Do 4 czerwca przedłuża się przyjmowanie zgłoszeń do VII edycji konkursu kulinarnego dla Kół Gospodyń Wiejskich „Bitwa Regionów” Idea konkursu
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.