Inwestycja poprawiająca bezpieczeństwo i komfort mieszkańców Nowodzieli.

W miejscowości Nowodziel odbył się dziś częściowy odbiór prac realizowanych w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1265B na odcinku Kuźnica – Nowodziel. To ważne przedsięwzięcie infrastrukturalne ma kluczowe znaczenie dla poprawy bezpieczeństwa i warunków życia lokalnej społeczności.

Za realizację inwestycji odpowiada Powiatowe Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., a jej finansowanie zapewniono dzięki środkom z programu Polski Ład, które pozyskał Związek Powiatowo-Gminny „Pogranicze”. Aktualnie wykonano około 50% zaplanowanych robót.

Dotychczasowe prace objęły m.in.: przygotowanie terenu, wykonanie przepustów pod koroną drogi oraz na zjazdach, budowę poboczy z kostki betonowej, a także wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego.

W dzisiejszym odbiorze technicznym uczestniczyli:

  • Tomasz Tolko – dyrektor biura Związku Powiatowo-Gminnego „Pogranicze”,
  • Andrzej Wnukowski – zastępca dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju,
  • Anna Maria Werner – inspektor nadzoru inwestorskiego,
  • Elżbieta Grygorczuk – zastępca prezesa zarządu PPDB w Sokółce.

Całkowita wartość inwestycji wynosi 15 789 474 zł brutto, a zakończenie prac planowane jest na lipiec 2026 roku. Przebudowa drogi nie tylko zwiększy bezpieczeństwo ruchu drogowego, ale także wpłynie pozytywnie na rozwój infrastruktury i codzienny komfort mieszkańców gminy.

Krzysztof Promiński

fot. Damian Szarkowski

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top