Nowe ceny biletów w powiatowym transporcie pasażerskim.

Podczas XIV Sesji Rady Powiatu radni podjęli decyzję o wprowadzeniu nowego cennika opłat za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym, realizowanym przez Spółkę „Sokół” Sp. z o.o. non profit z siedzibą w Sokółce. Nowe taryfy uwzględniają zarówno przejazdy jednorazowe, jak i bilety miesięczne, a także dodatkowe opłaty związane z przewozem bagażu i zwierząt.

Ceny biletów zostały ustalone w zależności od długości pokonywanego odcinka. Za przejazd na dystansie do 3 km pasażerowie zapłacą 6 zł, natomiast podróż na trasie przekraczającej 30 km będzie kosztować 12,50 zł.

Pasażerowie podróżujący tylko po obszarze miasta Sokółka zapłacą za bilet 3 zł.

Nowe stawki obejmują także bilety miesięczne. Cena biletu normalnego wynosi:

– 180 zł dla osób podróżujących na dystansie do 3 km.

– 375 zł dla pasażerów pokonujących odległość powyżej 30 km.

Tylko 90 zł za bilet miesięczny zapłacić trzeba za przejazd na terenie miasta Sokółka.

Osoby przewożące duży bagaż lub podróżujące ze zwierzętami będą musiały uiścić dodatkowe opłaty. Koszt przewozu bagażu wyniesie od 2,50 zł do 7 zł w zależności od długości trasy, natomiast za przewóz zwierząt trzeba będzie zapłacić od 1,50 zł do 6 zł.

Projekt nowego cennika został jednogłośnie zatwierdzony przez radnych.

Krzysztof Promiński

fot. Maciej Białobłocki

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top