Projekt Mobilności w Leptokarii.

Grupa 35 uczniów oraz 6 opiekunów ze szkół Powiatu Sokólskiego wzięła udział w projekcie numer 2024-1-PL01-KA121-VET-000210764, który był współfinansowany przez Unię Europejską. Projekt odbył się w malowniczej Leptokarii, jednym z najbardziej popularnych kurortów Riwiery Olimpijskiej.

Podczas mobilności, trwającej od 27 kwietnia do 10 maja, uczestnicy realizowali praktyki u lokalnych przedsiębiorców. Dzięki temu zdobywali nową wiedzę, umiejętności oraz cenne doświadczenie, jednocześnie podnosząc swoje kompetencje językowe. Działania te miały też na celu wsparcie rozwoju zawodowego uczniów kształcących się w kierunkach logistycznych, gastronomicznych/hotelarskich i architektury krajobrazu.

W czasie wolnym od praktyk uczestnicy mieli okazję uczestniczyć w bogatym programie kulturowym. Obejrzeli niezwykłe Meteory, odwiedzili malowniczą miejscowość Litochoro oraz wąwóz Enipea, prowadzący do Wodospadu – Łaźni Afrodyty. Ponadto, zwiedzili Stary Panteleimon oraz wzięli udział w rejsie na Wyspę Skiathos.

To była kolejna, niepowtarzalna szansa na niezapomniany czas spędzony wśród rówieśników, ale przede wszystkim na wszechstronny rozwój młodzieży.

Mobilność uczestników od pięciu lat jest koordynowana przez Powiat Sokólski w ramach akredytacji 2021-2027 w sektorze Kształcenie i szkolenie zawodowe.

opr. Krzysztof Promiński

fot. Sylwia Szomko

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top