Webinar dla mieszkańców na temat OZE.

Serdecznie zapraszamy na webinar pt. „Twój dom, Twoja energia: dotacje, inwestycje i spółdzielnie energetyczne”, który odbędzie się:


🗓 05 grudnia 2024 r. (czwartek)
⏰ godzina 18:00
📍 Online – link do rejestracji (https://doekogroup.clickmeeting.com/webinar-twoj-dom-twoja-energia-dotacje-inwestycje-i-spoldzielnie-energetyczne/register)


Podczas webinaru specjaliści DOEKO GROUP, poruszą kluczowe tematy dotyczące odnawialnych źródeł energii (OZE), które mogą przynieść realne korzyści dla Państwa gospodarstw domowych.


Agenda webinaru:

1. Dotacje na OZE – Jakie dofinansowanie można uzyskać na instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i inne odnawialne źródła energii? Jak skutecznie aplikować o środki?
2. Opłacalność inwestycji w OZE – Jak obniżyć koszty energii i ile można zaoszczędzić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom? Przedstawimy przykłady i kalkulacje.
3. Lokalne Spółdzielnie Energetyczne (LSE) – Dowiedz się, jak działa spółdzielnia energetyczna, jakie przynosi korzyści i jak możesz się w nią zaangażować.

Dlaczego warto wziąć udział?
✔ Zdobędziesz praktyczną wiedzę o możliwościach finansowania inwestycji w OZE.
✔ Poznasz opłacalne rozwiązania dla swojego domu.
✔ Otrzymasz wskazówki, jak dołączyć do LSE.

📩 Jak się zapisać?
Wystarczy, że klikniesz w poniższy link i wypełnisz krótki formularz rejestracyjny:
https://doekogroup.clickmeeting.com/webinar-twoj-dom-twoja-energia-dotacje-inwestycje-i-spoldzielnie-energetyczne/register

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top