Wesprzyjmy razem czworonogi! To szczególnie ważne teraz, przed zimą.

Chłodne miesiące to wyjątkowo trudny okres dla czworonogów w schronisku. Potrzebują one więcej pełnowartościowej karmy, opału, a także ocieplenia bud, by przetrwać mroźne dni. Schronisko już od lat funkcjonuje dzięki hojności ludzi dobrej woli. Powiat Sokólski ponownie dołącza do akcji i liczy na Wasze zaangażowanie – wspólnie otwórzmy nasze serca!

W Klubie “Senior +” w Sokółce, 1 grudnia 2024 r., w godzinach 10.00-14.00 odbędzie się kiermasz różności na rzecz sokólskiego schroniska prowadzonego przez Fundacja Pomocy Zwierzętom VITA CANIS.

Zachęcamy, aby spędzić to niedzielne przedpołudnie z nami – pomóżmy razem tym, którzy nie potrafią prosić o pomoc. Na kiermaszu znajdziesz różnorodne rzeczy: książki, rękodzieło, biżuterię, a także słodkie wypieki przygotowane przez wolontariuszy. To także doskonała okazja, aby napić się kawy i wspólnie porozmawiać!

Pomóc można także wpłacając darowiznę na konto Fundacji Vita Canis:

Fundacja Pomocy Zwierzętom VITA CANIS

KRS: 0000546063

Orłowicze 26, 16-100 Sokółka

Nr konta: 13 2030 0045 1110 0000 0404 5450

Udostępnij tę informację dalej❗ Im więcej nas przybędzie, tym większe wsparcie otrzymają zwierzaki. Razem możemy zdziałać więcej❗

Sylwia Matuk

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top