Zakończył się projekt pod nazwą „ Administracja bez barier”.

Celem przedsięwzięcia było zapewnienie dostępności osobom niepełnosprawnym oraz wszystkim osobom ze szczególnymi potrzebami tj. osobom mającym trudności w poruszaniu się w budynku przy ul. Sikorskiego 40.

Uzyskane dofinansowanie umożliwiło zlikwidowanie bariery architektonicznej w postaci zastąpienia wind, które były w złym stanie ogólnym, nowymi zakupionymi w ramach realizowanego projektu. Windy zostały usytuowane w istniejących szybach windowych. Przystosowane są do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadają min. poręcze, guziki oznaczone językiem Braille’a, sygnalizację świetlną, zamontowany jest system Informujący głosem o kierunku jazdy oraz o numerze piętra.

Beneficjentem programu jest Powiat Sokólski, dofinansowanie w kwocie 549 998,00 zł, pochodzi ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”. Całkowity koszt inwestycji wyniósł 850 791,00 zł.

Termin realizacji projektu 01.10.2023-30.06.2027.

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top