Sygnaliści

Sposób zgłoszenia i jego charakter

Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane za pomocą:

  1. dedykowanej skrzynki mailowej sygnalista@powiat-sokolka, poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego pod adresem https://bip-stsokolka.wrotapodlasia.pl/ w zakładce  Sygnalista i przesłanie go na w/w adres mailowy (wzór formularza zgłoszenia stanowi załącznik Nr 1  do niniejszej procedury).
  1. pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Starostwo Powiatowe w Sokółce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8, 16 – 100 Sokółka. z dopiskiem („zgłoszenie nieprawidłowości – do rąk własnych (wpisanie osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszeń).
  2. osobiście podczas spotkania z upoważnionym pracownikiem Starostwa, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 w siedzibie urzędu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8,

Zgłoszenie może mieć charakter jawny lub poufny

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top