To wydarzenie dotyczy co najmniej 70 000 osób, mieszkańców powiatu sokólskiego.
Dzięki niemu wiele bardzo długo oczekiwanych inwestycji, takich jak m.in. rozbudowa ul. Targowej czy Zabrodzie w Sokółce, wreszcie będzie mogło […]
Dzięki niemu wiele bardzo długo oczekiwanych inwestycji, takich jak m.in. rozbudowa ul. Targowej czy Zabrodzie w Sokółce, wreszcie będzie mogło […]
Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej w Zubrzycy Wielkiej właśnie podsumowała ubiegły rok. Były wyjazdy na akcje i sukcesy na zawodach pożarniczych.
Informujemy, że przyjmujemy zgłoszenia do Programu AOON- 2023. Osoby zainteresowane udziałem w programie zapraszamy do siedziby PCPR w Sokółce, pokój
Pozyskanie gigantycznych środków na kształcenie, przebudowa setek kilometrów dróg, stworzenie kolejnych miejsc pracy. To wszystko i o wiele więcej udało
Wiecie, że właśnie ogłoszono konkurs na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie ds. Zamówień Publicznych w zakresie dostaw i usług
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce przypomina o trwającym naborze rodzin zastępczych i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej do projektu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce przekazuje informację z otwarcia ofert dot. zapytania ofertowego 4/2023 z dnia 12.01.2023 ( Przeprowadzenie
Zapraszamy organizacje pozarządowe do konsultacji projektu „Rocznego programu współpracy Powiatu Sokólskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.