Negocjacje z PKS Nova zakończone sukcesem
Właśnie zakończyły się negocjacje między Powiatem Sokólskim a PKS Nova S.A. Cena za wozokilometr będzie znacznie niższa, niż zakładano. – […]
Właśnie zakończyły się negocjacje między Powiatem Sokólskim a PKS Nova S.A. Cena za wozokilometr będzie znacznie niższa, niż zakładano. – […]
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce uprzejmie informuje, iż wycofał z użytku urządzenie typu faks. Pozostałe sposoby komunikacji tj. za
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce przy wsparciu Starosty Sokólskiego – Piotra Rećko zrealizowało projekt pod nazwą ,,Niepełnosprawne osoby z
– Sokólski szpital był i zawsze będzie dla nas ważny. Będziemy wspierać jego pracę na każdym możliwym poziomie. Chociażby poprzez
W poniedziałek w Różanymstoku odbyło się spotkanie opłatkowe. Wychowankowie Salezjańskiego Ośrodka Wychowawczego wystąpili w niesamowitym spektaklu oprawionym równie niezwykłą muzyką.
– Jest to już kolejna nasza, wspólna Wigilia. Organizujemy ją od początku istnienia klubu UKS Boxing Sokółka, także dziś jest
Wspólna modlitwa, dobre życzenia i oczywiście pyszne jedzenie. Pracownicy Zakładu Aktywności Zawodowej po raz pierwszy przełamali się opłatkiem. – Aż
– W imieniu Starosty Sokólskiego i swoim własnym życzę dużo zdrowia i spełnienia marzeń, pragnień i planów. Panu dyrektorowi gratuluję
Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl
rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010
poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:
Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*
Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*
W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.
Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.