Sposób zgłoszenia i jego charakter
Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane za pomocą:
- dedykowanej skrzynki mailowej sygnalista@powiat-sokolka, poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia nieprawidłowości, dostępnego pod adresem https://bip-stsokolka.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Sygnalista i przesłanie go na w/w adres mailowy (wzór formularza zgłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej procedury).
- pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Starostwo Powiatowe w Sokółce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8, 16 – 100 Sokółka. z dopiskiem („zgłoszenie nieprawidłowości – do rąk własnych (wpisanie osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszeń).
- osobiście podczas spotkania z upoważnionym pracownikiem Starostwa, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 w siedzibie urzędu przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8,
Zgłoszenie może mieć charakter jawny lub poufny