Realizacja projektu ,,Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim”

Projekt- ,,Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim”

Celem głównym projektu było wsparcie rodzinnych form pieczy zastępczej oraz utworzenie 4 placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego dla 32 dzieci w Ramach Osi Priorytetowej VII Poprawa spójności społecznej Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Celem projektu było zwiększenie dostępu do wysokiej jakości usług społ. na terenie Powiatu Sokólskiego w okresie 01.10.2021 do 31.12.2023 poprzez:

  1. Wsparcie 5 rodzin zastępczych w wypełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych
  2. Utworzenie 4 placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego dla 32 dzieci
  3. Szkolenia kandydatów na rodziny zastępcze (6 rodz./12 os) oraz 4 kandydatów na dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych

Grupę docelową projektu stanowiły osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społ. wraz z ich otoczeniem, zamieszkujące na terenie Powiatu Sokólskiego

Czas trwania projektu od 01.10.2021 do 01.12.2023

Wartość projektu: 6 932 643,91

Dofinansowanie: 5 832 643,91

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top