Nowe wyposażenie pracowni dla zawodu Technik żywienia i usług gastronomicznych.

W ramach zakończonego projektu nr WND-RPPD.08.02.01-20-0032/18 pn. „Rozwój infrastruktury edukacyjno-szkoleniowej w Powiecie Sokólskim” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Podziałania 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego. Zespół Szkół Rolniczych został doposażony w nowoczesne maszyny oraz wyposażenie, które będzie służyć do prowadzenia kształcenia zawodowego w zawodach technik rolnik, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik hotelarstwa.

Projekt był realizowany przez organ prowadzący szkołę czyli Powiat Sokólski.

Poniżej prezentujemy nowe wyposażenie w pracowniach dla zawodu Technik żywienia i usług gastronomicznych. W ramach działań projektowych został zakupiony sprzęt i wyposażenie baru (zabudowa, stoły restauracyjne, krzesła, hockery) zastawa stołowa, szafy magazynowe do przechowywania żywności, podgrzewacz talerzy i inne akcesoria restauracyjne i barmańskie.

Zespół Szkół Rolniczych w Sokółce

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Przewiń do góry