Szkolenie: „Ogólne informacje o KREPTD oraz praktyczne ich pozyskiwanie przez przewoźników oraz zarządzających transportem”

Główny Inspektor Transportu Drogowego zaprasza przewoźników drogowych i osoby zarządzające transportem do udziału w szkoleniu z zakresu pozyskiwania swoich danych z rejestru KREPTD. Temat szkolenia: „Ogólne informacje o KREPTD oraz praktyczne ich pozyskiwanie przez przewoźników oraz zarządzających transportem” Szkolenie jest bezpłatne i kierowane wyłącznie do przedsiębiorców oraz osób zarządzających transportem posiadających profil zaufany (ePUAP). Jak założyć profil zaufany ePUAP https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/0074 Szkolenia online odbędą się według poniższego harmonogramu. Przewidywany czas szkolenia około 1h 05.05.2022 r. godz. 12:00 – zgłoszenie do dnia 03.0 5.2022 r. 10.05.2022 r. godz. 10:00 – zgłoszenie do dnia 08.0 5.2022 r. 19.05.2022 r. godz. 14:00 – zgłoszenie do dnia 17.0 5.2022 r. 24.05.2022 r. godz. 10:00 – zgłoszenie do dnia 22.0 5.2022 r. Link do spotkania zostanie przesłany najpóźniej w dniu szkolenia na adres email podany w zgłoszeniu. (Liczba miejsc ograniczona)

Prosimy o wysyłanie zgłoszeń na adres email: pomoc. kreptd@gitd.gov.pl W tytule zgłoszenia prosimy o podanie tematu szkole nia i wskazanie jednego wybranego terminu. Serdecznie zapraszamy!

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top