Zbiórka produktów żywnościowych na rzecz osób niepełnosprawnych

Zakończyła się zbiórka produktów żywnościowych na rzecz osób niepełnosprawnych w sklepach „Stokrotka”. Akcja trwała od 11 do 13 grudnia (piątek, sobota, niedziela). Produkty które trafią do potrzebujących zostały dzisiaj przekazane w sokólskich WTZ.

Jest trochę cukru, jest olej, są takie podstawowe produkty jak makaron, jak ryż, mąki, ciastka… Troszeczkę słodyczy, które myślę że sprawią przyjemność. Zdecydowaliśmy, że przekażemy podopieczny WTZ-ów. Rzeczy będą rozdysponowane zgodnie z wola pana kierownika i wychowawców dla tych którzy tego potrzebują w postaci paczek – mówiła Prezes Oddziału Rejonowego PCK w Sokółce pani Lila Micun.

Organizatorami zbiórki jest Podlaski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, Zarząd Oddziału Rejonowego PKC w Sokółce oraz Sklepy Stokrotka w Sokółce (produkty zbierano w sklepie na ul. Grodzieńskiej 9 i Łąkowej 5). Partnerem akcji jest Powiat Sokólski. Patronat honorowy zbiórki pełni Starosta Sokólski Piotr Rećko.

Z całego serca dziękuje Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi,  pani Lili Micun za to, że zechcieliście Państwo wziąć udział w akcji zbierania żywności na rzecz podopiecznych WTZ-tów. Życzymy wam wszystkich szczęśliwego Nowego Roku. Wszystkiego dobrego – mówił w czasie przekazania produktów Starosta Sokólski Piotr Rećko który wraz z Wicestarostą Jerzym Białomyzym przekazali podopiecznym WTZ pamiątkowe kalendarze na Nowy Rok.

PB

Wydział Promocji

 

 

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top