Stowarzyszenie „Ocalić Od Zapomnienia Podlaskie” w Kruszynianach

Kruszyniany 32;
16-120 Krynki
Nr KRS 0000504336 z dnia 31.03.2014

Obszar działania: kraj

Główne cele:

  • rozwój obszarów wiejskich.

Sposób realizacji celów:

  • identyfikacja, promocja oraz współpraca i wspieranie producentów produktów lokalnych,
  • zachowanie i ochrona środowiska naturalnego oraz kulturowego dziedzictwa regionów,
  • aktywizacja mieszkańców społeczności lokalnych,
  • likwidacja barier związanych z dostępem do edukacji społeczności lokalnych zwłaszcza dzieci i młodzieży,
  • wspieranie przedsiębiorczości,
  • integracja przedstawicieli różnych sektorów życia społecznego: organizacji pozarządowych, samorządów i przedstawicieli biznesu,
  • zaspokajanie zbiorowych jak i indywidualnych potrzeb wspólnoty mieszkańców danej społeczności lokalnej,
  • tworzenie więzi lokalnych integrujących społeczeństwo lokalne i regionalne,
  • wykorzystanie naturalnych i kulturowych zasobów regionów do pozyskiwania dodatkowych źródeł dochodów przez lokalnych mieszkańców,
  • poprawa jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich, w tym: praca i pomoc na rzecz wyrównywania  szans dla osób ubogich, niepełnosprawnych, rencistów i emerytów,
  • niesienie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych i innych katastrof,
  • prowadzenie działań profilaktycznych przeciwdziałających patologiom społecznym.

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top