KRUS informuje

Z uwagi na obowiązujący stan epidemii wywołany zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 i włączeniem  powiatu sokólskiego do „czerwonego obszaru” od 17 października 2020 r. do odwołania została zawieszona bezpośrednia obsługa  interesantów.  

Informacje z poszczególnych zagadnień udzielane są drogą telefoniczną:

  • ubezpieczenia społeczne; PT Sokółka – 85 711 14 14, PT Dąbrowa Białostocka – 85 712 14 86
  • ubezpieczenia zdrowotne; PT Sokółka – 85 711 14 13, PT Dąbrowa Białostocka – 85 712 14 86
  • świadczenia emerytalne, rentowe; PT Sokółka – 85 711 14 12, PT Dąbrowa Białostocka – 85 712 12 08
  • świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, chorobowego i macierzyńskiego; PT Sokółka – 85 711 14 16, PT Dąbrowa Białostocka – 85 712 12 08
  • zgłoszenia wypadków przy pracy rolniczej; PT Sokółka – 85 711 14 15, PT Dąbrowa Białostocka – 85 712 12 08
  • skierowania do sanatorium; OR Białystok – 85 749 73 05;
  • badania przez lekarzy rzeczoznawców, komisje lekarskie KRUS; OR Białystok – 85 749 73 18,
    85 749 73 27, 85 749 73 29.

Jednocześnie prosimy o kierowanie, w miarę możliwości, podań, wniosków i innych dokumentów
za pośrednictwem:

  • wrzutni na dokumenty;
  • poczty elektronicznej, przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą – ePUAP;
  • Portalu dla Rolników eKRUS (szczegółowe informacje o sposobie korzystania z systemu informatycznego KRUS udostępnianego w przestrzeni publicznej za pośrednictwem sieci Internet umieszczono pod adresem: www.ekrus.gov.pl ).

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top