Powiat Sokólski pozyskał 30 000,00 zł – „Laboratoria przyszłości”

Powiat Sokólski pozyskał 30 000,00 zł na realizację inwestycyjnych zadań jednostek samorządu terytorialnego polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury – „Laboratoria przyszłości”. Celem programu jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów, a także wzmocnienie i uatrakcyjnienie dotychczasowego procesu zdobywania wiedzy i praktycznych umiejętności przez uczniów.

Wsparciem finansowym została objęta Szkoła Podstawowa Specjalna w Sokółce w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Sokółce. W ramach realizacji ww. programu zakupiono drukarkę 3D, laptop, zapas kolorowych filamentów oraz sprzęt wyposażenia pracowni technicznej i robótek ręcznych. Nowy sprzęt uatrakcyjni zajęcia szkolne i pozwoli uczniom rozwijać swoje zainteresowania nie tylko na obowiązkowych zajęciach edukacyjnych, lecz także w ramach zajęć pozalekcyjnych, kół zainteresowań i innych form rozwijania umiejętności. Uczniowie będą mieli możliwość kształtować i rozwijać umiejętności manualne i techniczne, a także rozwijać zdolność samodzielnego i krytycznego myślenia w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii oraz stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych
Karolina Brasławska
Referat Oświaty
Wydział Spraw Społecznych

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top