Podpisanie porozumienia w sprawie przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej

Powiat Sokólski reprezentowany przez Starostę Piotra Rećko, Wicestarostę Jerzego Białomyzego oraz Skarbnik Powiatu Annę Jolantę Piszczatowską zawarł dziś porozumienie z Gminą Dąbrowa Białostocka reprezentowaną przez Burmistrza Artura Gajlewicza oraz z upoważnienia Skarbnik Gminy – Lucyną Jałoszewską.

Celem zawarcia umowy jest realizacja projektu „Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dąbrowie Białostockiej i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych”. Poprzez złożenie wniosku o jego dofinansowaniu w ramach „Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”.

Projekt realizowany będzie przez Gminę Dąbrowa Białostocka jako Partnera Wiodącego przy współudziale finansowym oraz Powiat Sokólski jako Partner Projektu. Koordynatorem Projektu ze strony Gminy Dąbrowa Białostocka będzie Burmistrz Dąbrowy Białostockiej – Artur Gajlewicz.

Szacunkowa długość planowanych do przebudowy dróg wynosi ok. 0,582 km, kanalizacji sanitarnej wynosi ok. 3,222 km, a sieci wodociągowej ok. 2,161 km. Cała inwestycja będzie realizowana w latach 2022-2023.

Całkowity koszt realizacji zadania: 10 526 315,79 zł w tym wkład Powiatu Sokólskiego 55 000,00 zł oraz wkład Gminy Dąbrowa Białostocka 471 316,79 zł. Pozostała kwota pochodzić będzie z zewnętrznych źródeł pomocowych takich jak: „Rządowy Fundusz Polski Ład” w wysokości 10 000 000,00 zł.

JZ

Zostań naszym subskrybentem

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Sokółce
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8,
16-100 Sokółkatel: +48 85 711 08 11
e-mail: starostwo@sokolka-powiat.pl

rachunek bankowy starostwa:
32 8093 0000 0013 9016 2000 0010

Godziny pracy urzędów

poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30

Klientów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego w Sokółce z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 8, przyjmuje:

Starosta Sokólski, Wicestarosta oraz Sekretarz:
w poniedziałki w godz. 08.00-12.00 oraz w godz. 15.30 – 17.00*

Dyrektorzy Wydziałów Starostwa lub wyznaczeni przez nich pracownicy:
w dniach pracy urzędu w godz. 7.30-15.30 oraz w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00*

W przypadku, gdy wyznaczony dzień przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, klienci są przyjmowani w następnym dniu roboczym.

Klienci przyjmowani są w sprawach skarg i wniosków po godzinach pracy Starostwa tj. w poniedziałki w godz. 15.30 – 17.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod nr tel. 85 711 08 76.

Scroll to Top